czwartek, 18 września 2014

100 lat (?) Nie... 1000 wyświetleń! :D

Kochani, krótka notka.
Krótka, znowu.
BĘDZIE POST O RUDEJ! Spokojnie!

Ale przejdźmy do tematu... o... P. Rudy Królik dodała posta... będę miała co czytać przed snem.... :)
Teraz już serio. Mega wam dziękuję bo... minęło zaledwie pół roku? O ile się nie mylę. Ale w pół roku jest ponad 1000 wyświetleń! Wiem, że to może nie jest nie wiadomo jakie osiągnięcie bo niektórzy blogerzy mają po 1000000 wyświetleń ale ja skromna, nieudolna mam ich 1000! DZIĘKUJĘ! :)

Oczywiście na sesję a właściwie jedno zdjęcie wybrały się lalki, które już na pewno widzieliście... i różowa fashionistka z parciem na szkło... eh...
Laleczki dziękują i JA obiecuję poprawę z postami bo niektórzy komentujący moje posty bardzo często wstawiają je prawie codziennie, a mi się tak głupio robi :D

Serdeczne podziękowania dla komentujących bardzo często mojego bloga i wspierających mnie na duchu:
http://lalkizbieraczki.blogspot.com/
oraz:

Ale KAŻDEMU czytelnikowi i tak bardzo dziękuję :) 


Do zobaczenia!

6 komentarzy:

  1. :) Każdy chyba przeżywał swój pierwszy tysiąc... czy to obserwatorów, czy nabitych punktów lub zarobionych czy wydanych pieniędzy.
    Życzę dalszego owocnego prowadzenia bloga i rozwijania kolekcji! :D
    Dziekuję za "wyróżnienie" :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę :)
      Haha... kiedy to ja wydałam 1000 złotych... chyba tylko na weselu :D
      Dziękuję, dziękuję :)

      Usuń
  2. O! A ja już wiedzę 1159 ;) Czyli pnie się w górę jak rakieta :)
    Życzę wytrwałości i pomysłów na dalsze posty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no z czasem się zwiększa :)
      Jak rakieta? No na razie taka mała rakietka.
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Gratuluję rocznicy ;) i życzę przyrostu geometrycznego zwiedzających.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :):) i gratuluję :) .
    Nie przejmuj się , że nie piszesz tak często postów , są przecież inne rzeczy które trzeba zrobić , a doba ma tylko 24 godziny ....

    OdpowiedzUsuń