wtorek, 23 września 2014

Leśna wyprawa, prosto do krzyżaków!

,,Grzybobranie, grzybobranie! To chyba nowy spot ekstremalny...''

...Uświadomiłam to sobie wczoraj. Jak wiadomo byłam na grzybach. Zapowiadało się wspaniale. Słońce, pogoda ''w miarę ciepła'', wszystko naszykowane. Wesoło i ochoczo wsiadłam do samochodu, była już godzina 12. Nagle zaczęło kropić
- Spokojnie, pokropi i przestanie.
Ta jasne... zaczęło lać i lać! Dojechałam do lasu, a nadal pada! Nie zapowiadało się ciekawie... ale na szczęście się przejaśniło. No i zaczęłam polowanie. W sumie było całkiem fajnie, zebrałam dużo grzybów. Oprócz tego, że zamiast na grzyby musiałam patrzeć się prosto przed siebie bo co rusz to wpadałam na pająki (krzyżaki). Nawet nie wiecie jaki miałam zawał gdy zaplątałam się w pajęczynę a on był w moich włosach! Ah... okropne uczucie! No i jeszcze zgubiłam się w lesie... ale spokojnie, sama nie byłam i nawigacja jest...

Podsumowując: Nazbierałam dużo grzybów, ucierpiały moje ubrania oraz całe mokre trampki, jajecznica z grzyborami była dobra , sesja udana!


Co do sesji...
Zdjęcia robiona jak ZAWSZE TELEFONEM, no i jakość kiepska :/ Aparat mam zepsuty a na razie moim obiektem westchnień jest LG Swift L9 II no i jakieś damy (lalki), więc w tym roku raczej aparatu nie kupię :)





#selfie











Do zobaczenia moi drodzy :)



7 komentarzy:

  1. Fajnie te zdjęcia wyszły , naprawdę :)
    Jeszcze w tym roku nie byłam na grzybach ale... wiem już jaką wezmę ze sobą lalkę :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)
      No to powodzenia, aż jestem ciekawa co z tego wyniknie :)

      Usuń
  2. Ja też nie byłam na grzybach w tym roku. Muszę to nadrobić!
    Jak na fotki komórką, to są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzybów już coraz mniej.... radzę się spieszyć! Ale ja tam mieszkam w małej miejscowości niedaleko Łodzi, więc pewnie łodzianie wszystkie grzyby wybrali :D

      Dziękuję, Samsung Galaxy Ace :D
      Ale w zbliżeniu już nie są takie super.

      Usuń
  3. leśne fotki zawsze spoko :D
    Mam jedno, w sumie to dwa takie miejsca gdzie chciałbym pocykać fotki... jedno w tym roku już chyba nieosiągalne... choć na jesień w sam raz, drugie - na pewno zaliczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leśne, owszem :)
      To chyba dobrze? Ja też już planuję sesje na śniegu, tylko modelki nie mam :D

      Usuń
  4. Piękna modelka! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń