piątek, 12 września 2014

Wyprzedaż garażowa/półkowa! Lalki w dobrym stanie! ,,pińć zlotych lalecka!''

Witam państwa w tym nie typowym poście. Można powiedzieć post ''premium''.
Nagły, nie oczekiwany.
No i lalkowy ''inaczej''.
Dzisiaj wyprzedaż lalek, którą miałam gdzieś tam w planach. Niestety nie są to nie wiadomo jakie lalki ale jako takie są. Z GÓRY INFORMUJĘ:
Jeśli ktoś z was zainteresował się daną lalką i chciałby ją kupić, proszę pisać na email:
Marca5000@wp.pl

Dziękuję i zapraszam :)


Number one.
Barbie Pecheas'n Cream [moja kochana brzoskwinka :(]
Pani uwielbiana przeze mnie, ukochana, oczko w głowie... ale wiem, że będzie jej lepiej w innych rękach :(
Brzoskwinka z uśmiechem na twarzy powita nowy dom.
Z lekką łysiną, bez oryginalnego stroju ale nie zniszczona.
Pójdzie za 20 zł + koszt przesyłki*


Pani numer dwa!
Śpiewająca dla ptaków (?) czyli Barbie SongBird '95! 
Z naprawioną szyją, która jest widocznie uszkodzona. No jak dla mnie i tak będzie ratowniczką z telenoweli. Sprzedaję ją bez ptaka, którego nie posiadam i bez oryginalnej sukni. Ale za to w tym uroczym i ekskluzywnym stroju kąpielowym (brudnym od mazaka oraz wygniecionym ale to szczegół) i nie próbujcie odmówić. Panienka chce być ubrana.
Pójdzie za 15 zł + koszt przesyłki


Piękne, damy...
... STEFFKI Love od Simby!
Przybłędy z lumpeksu. Piękne.... tsa...
No może najpiękniejsze nie są ale za to mają ładne włosy, które można wykorzystać. Uwaga, nagie.
 Idą za 5 - 10 zł + koszt przesyłki


No i wielkogłowe
My Scence!
Szczerze mówiąc to co kto lubi ale mi szkoda było trochę ich sprzedawać. Niektórzy lubią te lalki z ich dużymi głowami, oczami i ustami.
Ja też... trochę.
Również nagie.
Panny oddam za 10 - 12 zł (trochę są warte) +koszt przesyłki


*koszt przesyłki to jakieś 8 zł. Max 10. W razie konkretnych pytań pisać na wymieniony wcześniej adres email: Marca5000@wp.pl lub na Tablicy.pl/Olx.pl




Dziękuję za uwagę, może ktoś się skusi na laleczkę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz