środa, 10 września 2014

Zapowiedzi, bla, bla. Ukradli mi internet.

Tak! Ukradli mi internet :(

A na serio.
Nie było mnie ok... 2 tygodnie (?) ponieważ... mój komputer nie miał wi-fi. Kombinowałam, odłączałam, podłączałam kabelki i nic! W końcu mój tata przyszedł z pomocą i naprawił. Nie przeglądałam żadnych blogów w tym okresie tylko chyba raz i skomentowałam z anonima. W dodatku jestem znowu chora (tym razem gardło). W każdym bądź razie od jutra zaczynam normalnie funkcjonować!

Przyszła zamówiona z Allegro mała ruda, gadzinka :)  
Śliczna jest! Ma zadziorne spojrzenie a niby zwykła baśka. Już nawet mam w planach założyć jej ciałko od Fashionistki.


To na razie tylko ''takie owakie'' zdjęcia. Na żywo jest bardziej ruda :)
Może ktoś wie KTO TO JEST? Nie umiem rozpoznawać lalek, no nie umiem!


Jak na dzisiaj kończę, odrabiam nieprzeczytane posty kolegów i koleżanek z blogów i wystylizuję jakoś do sesji pannę na załączonym obrazku :)



8 komentarzy:

  1. :) czekam na więcej zdjęć. Panny nie poznaje, ale ładniutka. Fashionistkowe ciałko, jak najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ma ładne włosy !! :)
    Teraz taka zwariowana pogoda zimno , gorąco, zimno , łatwo się przeziębić ...
    Czekam tak jak Dollbby na więcej zdjęć :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są śliczne :) Ale ja tam się ciągle przeziębiam...

      Usuń
  3. Podoba mi się ta lalka. Nie wiek kto zacz, ale kolor włosów i makijaż są śliczne. Ciało Fash na bank ją ożywi.
    Ciekawa jestem, co dla niej przygotujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj makijaż tak, nie jest taki ''barbiowaty'' :)
      Miło, że taka kolekcjonerka komentuje mojego marnego i mało znanego bloga :)

      Usuń
    2. Nie jestem kolekcjonerką! Jestem "zbieraczem" ;) I ja też kiedyś zaczynałam ;)

      Usuń
    3. Ah... przepraszam :)
      Co racja, to racja :)

      Usuń