sobota, 9 sierpnia 2014

Dlaczego nienawidzę niebieskiego i brzydkie tło.

,,Juuupi! Doszła niebieska farba z Allegro! Juuuuupi! Mogę nareszcie zrobić Metalówę! Juuupi!''

Tsa...

Zacznijmy od początku.
Więc przyszła nareszcie upragniona farba do włosów w Spray'u, nigdy takiej nie widziałam więc ją zamówiłam. Przyszła, rozpakowałam i zabrałam się do roboty.


Farba była niesamowita! Farba była okropna!
Fashionistka miała włosy delikatne, gładkie i niebieskie. Fashionistka miała włosy sztywne, jakieś szorstkie i NIEBIESKIE!
Polecam farbę, tylko 5,99 ,-! Warto!  Nie polecam LAKIERU Z FARBĄ, tylko 5,99 ,-! Nie warto!




Miejsce dokonanej zbrodni.


Dłonie jak po zabójstwie smerfów.

No i selfie w niebieskich włosach.

Trzeba przyznać, że gdy włosy zafarbowałam do końca, obmyłam twarz, przyciemniłam makijaż a usta lalki były czerwone wyglądało to bosko! Ale nie na długo. Myśli były przeróżne czy zmyć farbę, czy nie. Suszyłam włosy, szczotkowałam. TO SAMO.
Zdecydowałam się poddać i zmyłam farbę z włosów lalki...
Ja byłam smutna i lalka była smutna.
Zobaczcie jaka jestem smutna, mam taki smutny wyraz twarzy. Szloch, szloch.

Na pocieszenie zrobiłam laleczce sesje, która miała tak właśnie wyglądać z niebieskimi włosami ale jednak wyszła całkiem całkiem z blondem :)












A już w następnym poście (za jakieś 3, 4 dni zależy czy będę leniem czy nie) pokażę wam moje zdobycze z Allegro. Mam nadzieję, że sprzedawca przyśle bez żadnych wtop bo jak nie to takiego negatywa mu wystawię... w każdym bądź razie zapraszam! CZYTAJCIE I KOMENTUJCIE KOCHANI! :) 

3 komentarze:

  1. Co do farby, nie wiem co poradzić. Sesja genialna! Fajnie Ci wyszły focie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Farbowanie takich włosów to bardzo trudna sprawa niestety . Zajrzyj na bloga Moniki http://planetaparczun.blogspot.com/ , ona eksperymentowała z tuszami .
    Tak naprawdę to chyba trzeba użyć farby do sztucznego tworzywa , farby do włosów naturalnych nie nadają się- tak myślę
    Nie martw się , zdjęcia wyszły bardzo ładnie a laleczka wygląda na zadowoloną :) Pozdrawiam serdecznie i czekam na zdjęcia skarbów z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :)
      Niestety jak na razie nawet nie myślę o farbowaniu. Mam tak zwany uraz :)

      Usuń