środa, 6 sierpnia 2014

Sesja Kena i nowa nazwa bloga.

Pewnie pierwsze co zauważyliście to nowa nazwa bloga, prawda? LIFE OF DOLLS. Dlaczego? ,,Kupujemy, Odnawiamy, Sprzedajemy czyli nasz lalki'' brzmi trochę za długo, prawda? W sumie mogłabym dać nazwę KOS i w opisie ,,..czyli kupujemy, odnawiamy, sprzedajemy - lalki'' ale teraz jest już za późno.

Mam wiele ''lalkowych planów'', na sesje, na zrobienie mebli, na stylizacje... eh... apropo's stylizacji. Pamiętacie o Metalówie? Wybrałam jednak Fashionistke, przyciemniłam makijaż a niebieska farbę zamówiłam dwa dni temu na Allegro. Teraz tylko nie wiem gdzie zakupić naklejane tatuaże. I kolejne apropo's sesji Kena. Sesja była krótka a Ken mógł ucierpieć fizycznie, na szczęście nie ucierpiał.
A właśnie! Jak wam się podoba nazwa bloga?
Myślę, że zmianę przyjęliście pozytywnie :)
  
Pora na sesje rodzynka!

Żel na włosach i git.






Właśnie, tego pana musiałam gonić po całym podwórku bo ukradł mi kena. Ludożerca. 


Każda lalka jego ;D



Dzięki, że czytacie mojego bloga (o ile czytacie) i komentujecie :) Nie myślałam, że w tak krótkim czasie nabędę tyle wyświetleń. Dzięki wielkie! :')

2 komentarze:

  1. Nazwa jest teraz lepsza :)
    Tatuaże bywają w sklepikach " Wszystko za 1 złotówkę " , ewentualnie " Wszystko za 5 zł" . Sesja przystojniaka bardzo udana a... psiak pewnie był zazdrosny :) . Moje zwierzątko też wykazuje ogromne zainteresowanie fotografowanymi lalkami :) Czekam z wielkim zainteresowaniem na zdjęcia Metalówy - może zrób fotoreportaż z przemiany ?? Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie nabyłam tatuaży ale dzięki za wskazówkę ;) Fotoreportaż? Czemu nie :)

      Usuń