sobota, 2 sierpnia 2014

Słabe zdjęcia, brzydkie lalki, słaby post.

Tytuł posta brzmi optymistycznie, prawda? Ironia, he, he, he. Słabe zdjęcia robione telefonem, brzydkie lalki i żadnych nowości oraz słaby post... ale to się jeszcze okaże. Pamiętacie jeszcze te Steffki z poprzedniego postu, które miałam odnowić? Odnowiłam jedną a teraz przyszedł czas na drugą. Steffki Love, z tego co się dowiedziałam mają jakieś 5 latek, tylko :( Mój pies jest nawet starszy :( W każdym bądź razie nie miałam na nie zupełnie pomysłu, włosy miały bardzo ładne, grube i lśniące. Zresztą to chyba było widać na zdjęciu. Może przejdźmy do ''metamorfozy''. Mam parę fotek, które tutaj wstawię jak zawsze.
 Loczki według Rudego Królika


Początki były... koszmarne.


Desperacka gumka i jest kok.

Wszelkie podobieństwa do różnych postaci z seriali są przypadkowe.
Tutaj mamy przykład ''Danki'' z Miodowych Lat.




- Mama?
- Ubierz się a nie nago paradujesz.

Zanim obejrzycie resztę zdjęć krótka ''sonda'', która z pięknych pań nadaję się na niebieskowłosą metalówę z tatuażami? :) Liczę na odpowiedź w komentarzach.



- Pff... ja mam przegrać z tą Steffi?! Chyba kpicie! Ona ma małpią twarz!

Egoistyczna i za pewna siebie Fashionistka ma tłuste siano na głowie i łysinę ale spokojnie, wszystko się naprawi ;)


5 komentarzy:

  1. Witaj ! :) Jestem również szczęśliwą posiadaczką kilku Stefek , z włosami wiadomo jakimi :/ . Jak wyszły loczki ?? Bardzo jestem ciekawa ... Z rozpaczy popełniłam nawet jeden reroot ale z włosów " mieszanych" - może odważę się kiedyś pokazać na blogu...Generalnie chwalić się nie ma czym , ale spróbować musiałam :) . Jeśli chodzi o metalówkę , głosuję na Baśkę , będzie chyba łatwiejsza do oklejenia :):) Pozdrawiam serdecznie :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc od razu po rozpuszczeniu włosów z ''wałków'', Stefka miała loczki ale dopiero po kilku dniach się za nią zabrałam co spowodowało, że loki się zepsuły. Sposób według Rudego Królika :)

      Usuń
  2. ... chyba okulary mi zaparowały ... toć są zdjęcia po lokowaniu ....
    Ciekawe jak zrobić z takich włosów prawie-afro.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślałam :/ . Przygotowałam do rerootu głowę starej Stefki . Zobaczymy co z tego wyjdzie.....

    OdpowiedzUsuń