poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Tygodniowa przerwa i nagły przypływ zajęć.

Jak to bywa pod koniec wakacji mój mózg chce wykonać sto rzeczy jednocześnie, lecz ciało odmawia posłuszeństwa (lenistwo). Nie było mnie tydzień ponieważ miałam gości. Bawiłam się dobrze, więc się nawet pisać postu nie chciało. Niby mam tyle na głowie ale pewnie myślicie, że to są takie typowe zajęcia albo mało ważne. Otóż nie. Muszę:
  • Zrobić sesje nowym lalkom.
  • Posprzątać generalnie pokój i wywietrzyć meble (ubrania leżące w moich szafkach bo paru dniach zaczynają śmierdzieć. Meble z Black Red White.)
  • Obkleić pudełka gazetą.
  • Stworzyć simowy serial.
  • No i przygotować się emocjonalnie do powrotu do szkoły.
To trochę dużo a mam tylko 7 dni. No ale następny post już z sesyjką! Tak więc zapraszam i cierpliwości! :) 

5 komentarzy:

  1. .... bardzo bogaty grafik... Powodzenia ! :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutnie nie :) , sesja zdjęciowa zajmuje bardzo dużo czasu , stworzenie serialu też , a sprzątanie.... Nie lubię sprzątać :/ a trzeba.... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, owszem a serial robię pierwszy raz także.. Ale sesyjkę robię prawdopodobnie już dzisiaj :)

      Usuń
  3. ... ja też zawsze zaczynam od najprzyjemniejszych rzeczy :):)

    OdpowiedzUsuń